From gay bars to frozen yogurt shops, Tabatha Coffey‘s no-nonsense approach to business has saved a number of ventures on this season of her Bravo reality show. Through it all, the Tabatha Takes Over star has come to discover that there are four main blunders that business owners make, often resulting in the need for some tough love, Tabatha-style.
Desde bares gay a tiendas de yogur helado, enfoque práctico de Tabatha Coffey sobre los negocios ha guardado un número de empresas en esta temporada de su reality show Bravo. A pesar de todo, la Tabatha Takes Over estrella ha llegado a descubrir que hay cuatro equivocaciones principales que los empresarios hacen, a menudo resulta en la necesidad de algún amor duro, al estilo de Tabatha.
1. Dirt does hurt! “It’s the first thing that’s in your face,” Coffey explains to The Hollywood Reporter. “So, I look to see how cluttered it is, is it well kept, is it dirty, is there dust everywhere, hair all over the floor, is the place well-manicured and maintained. Because I think that says a lot about the pride that people take in the business.”
1. Suciedad hace daño! "Es la primera cosa que hay en su cara," Coffey explica a The Hollywood Reporter. "Por lo tanto, espero ver cómo desordenado que es, es lo bien cuidado, es sucio, ¿hay polvo por todas partes, el pelo por todo el suelo, es el lugar bien cuidado y mantenido. Porque creo que dice mucho sobre el orgullo que la gente tome en el negocio ".
2. Be A Boss. One of the things Coffey has found missing in a lot of the businesses she visits is leadership. “Sometimes they check out, because they’ve never checked in,” Tabatha explains, “they don’t really know what they’re doing and they’ve never really checked in. Sometimes, they check out because everything gets so overwhelming. They don’t know how to deal with it, so they kind of check out of their business and they’re not really present in it — either physically or mentally — and then they’re not running it.”
2. Ser un jefe. Una de las cosas Coffey ha encontrado que falta en muchas de las empresas que visita es el liderazgo. "A veces se echa un vistazo, porque nunca has registrado," Tabatha explica, "que no saben realmente lo que están haciendo y han realmente nunca registramos. A veces, se echa un vistazo, porque todo se vuelve tan abrumadora. Ellos no saben cómo lidiar con él, así que tipo de verificación de sus negocios y en realidad no están presentes en ella - ya sea física o mentalmente - y luego no lo está funcionando ".
3. Focus, Focus, Focus! “You need to have a good product,” says Tabatha Coffey. “I don’t care what business it is, you have to have a good product.”
3. Enfoque, Enfoque, Enfoque! "Es necesario tener un buen producto", dice Tabatha Coffey. "No me importa lo que las empresas que es, usted tiene que tener un buen producto."
4. Face It With A Grin “Your attitude is really reflective, as well,” Tabatha adds. “Do you have a passion for it? Are you nice to people? It’s a customer service industry, you have to be nice to people. And it’s free. It’s easy to smile at someone, it’s easy to acknowledge them, it’s easy to ask how their day is. And that’s for any business.”
4. cara con una sonrisa "Su actitud es muy reflexivo, también", añade Tabatha. "¿Tiene una pasión por ella? ¿Eres amable con la gente? Es una industria de servicio al cliente, usted tiene que ser amable con la gente. Y es gratis. Es fácil sonreír a alguien, es fácil reconocerlos, es fácil preguntarse cómo es su día. Y eso es para cualquier negocio ".
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