Second day and third meeting to Tabatha
SOLD OUT: The Tabatha Coffey Business Series: Social Media - 11:00 a.m - 12:30 p.m
This is about your brand, and in the age of social media and online reviews it can help or hurt your business. The look feel and attitude of your business, who are you, what do you stand for and why should clients choose you. How are you getting your message across and is it a consistent concise message that will bring in the clients you want. How are you posting, what are you posting and are you reaching the right people? Tips, tricks and ways to engage people on social media and the photos to post
SOLD OUT: The Tabatha Coffey Business Series: Social Media - 11:00 a.m - 12:30 p.m
This is about your brand, and in the age of social media and online reviews it can help or hurt your business. The look feel and attitude of your business, who are you, what do you stand for and why should clients choose you. How are you getting your message across and is it a consistent concise message that will bring in the clients you want. How are you posting, what are you posting and are you reaching the right people? Tips, tricks and ways to engage people on social media and the photos to post
Segundo día y la tercera reunión de Tabatha
Completo. Tabatha Coffey serie del negocio: Medios de Comunicación Social - AGOTADO 11 a.m.-12:30 pm
Esto es acerca de su marca, y en la era de los medios sociales y en línea revisa que puede ayudar o perjudicar su negocio. La sensación aspecto y la actitud de su negocio, ¿quién es usted, ¿qué es lo que usted representa y por qué debe elegir clientes. ¿Cómo está usted recibiendo su mensaje y es un mensaje conciso coherente que traerá en los clientes que desee. ¿Cómo estás publicando, ¿qué estás publicando y que está llegando a la gente adecuada? Consejos, trucos y maneras de involucrar a la gente en las redes sociales y las fotos a la publicación
Esto es acerca de su marca, y en la era de los medios sociales y en línea revisa que puede ayudar o perjudicar su negocio. La sensación aspecto y la actitud de su negocio, ¿quién es usted, ¿qué es lo que usted representa y por qué debe elegir clientes. ¿Cómo está usted recibiendo su mensaje y es un mensaje conciso coherente que traerá en los clientes que desee. ¿Cómo estás publicando, ¿qué estás publicando y que está llegando a la gente adecuada? Consejos, trucos y maneras de involucrar a la gente en las redes sociales y las fotos a la publicación
No hay comentarios:
Publicar un comentario