Are you ready with fresh and exciting resolutions for 2010 or are they just tired retreads from 2009? We want you to hit the New Year revved up and raring to go, so we knew we needed help from someone who knows how to crack the whip. This week, Tabatha’s Takeover host and FOBTC (Friend of BTC) Tabatha Coffey offers salon pros 10 New Year’s Resolutions for a successful, profitable and rewarding 2010.
¿Estás listo con las resoluciones nuevas y emocionantes para el año 2010 o son sólo los neumáticos recauchutados cansados a partir de 2009? Queremos que golpeó el Año Nuevo acelerado y muchas ganas de ir, así que sabíamos que necesitábamos la ayuda de alguien que sabe cómo restallar el látigo. Esta semana, el anfitrión de la toma de posesión y Tabatha FOBTC (Amigo de BTC) Tabatha Coffey ofrece ventajas salón de 10 Resoluciones de Año Nuevo para un exitoso, rentable y gratificante de 2010.
1 – Resolve to Invest: “Commit to invest in yourself and your business,” says Tabatha. “This can be through continued education, networking, mentoring, purchasing new salon equipment/tools and polishing your skills. The only way for you and your business to grow is by investing in yourself, expanding your knowledge and updating equipment. Stop putting it off.”
1 - Resolver para invertir: "Nos comprometemos a invertir en ti mismo y de su negocio", dice Tabatha. "Esto puede ser a través de la educación continua, la creación de redes, asesoramiento, compra de equipo nuevo salón / herramientas y pulir sus habilidades. La única manera para que usted y su negocio para crecer es invertir en ti mismo, ampliar sus conocimientos y actualización de equipos. Deja de aplazarlo ".
2 – Resolve to Consult: “Conduct a consultation with EVERY client no matter how often you see them,” says Tabatha. “Not only does this make clients feel important, but it allows you the opportunity to see how they liked their hair, offer suggestions and keep their style current and fresh. This is also a great window to discuss change, products and suggest new routines and options.”
2 – Resolve to Consult: “Conduct a consultation with EVERY client no matter how often you see them,” says Tabatha. “Not only does this make clients feel important, but it allows you the opportunity to see how they liked their hair, offer suggestions and keep their style current and fresh. This is also a great window to discuss change, products and suggest new routines and options.”
2 - Resolver a consultar: "Llevar a cabo una consulta con cada cliente, sin importar la frecuencia con que los veo", dice Tabatha. "Esto no sólo hacer que los clientes se sientan importantes, sino que le permite la oportunidad de ver cómo les gustaba su pelo, ofrecer sugerencias y mantener su estilo actual y fresco. Esto también es una gran ventana para discutir el cambio, los productos y sugerir nuevas rutinas y las opciones. "
3 – Resolve to Retail: “Make it a point to recommend retail to every single client,” says Tabatha. “And always follow through with the sale. Remember this--clients need products and they’re going to purchase them somewhere so make sure they are buying them from you, the professional. Tell them what they need and show them how to use it. Have the products ready for them at checkout to remind them of your discussion and ask them which products they would like to take home with them today.”
3 - Resolver de Venta al por menor: "Que sea un punto de recomendar al por menor para cada cliente", dice Tabatha. "Y siempre seguir adelante con la venta. Recuerda esto - los clientes necesitan productos y que van a comprarlos en algún lugar para asegurarse de que están comprando de usted, el profesional. Dígales lo que necesitan y les mostramos cómo usarlo. Pida a los productos listos para ellos en la caja a fin de recordarles su discusión y pídales que los productos que les gustaría llevar a casa con ellos hoy. "
4 – Resolve to Pre-Book: “It is imperative to pre-book all appointments, all the time,” says Tabatha. It doesn’t take a rocket scientist to know that clients are stretching out the time between appointments. But what you may be surprised to learn is how much money you’re losing when clients don’t return every six weeks. Consider this: If you booked 300 clients every 8 weeks and they spent about $50 per visit, you would make $90,000 a year. But if you pre-booked them to come in every 5 weeks, you would increase your income to $150,000 a year. That’s a whopping $60,000 difference! In a down economy, there’s nothing more important than pre-booking your clients. We asked a number of top BTC member salons to share their secrets about how to get clients to pre-book before they leave the salon. The secret? Reward your clients for getting back into your chair before they even leave it.
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- Resolver reservar con antelación: "Es imprescindible reservar con
antelación a todas las citas, todo el tiempo", dice Tabatha. No hace falta ser un genio para saber que los clientes están extendiendo el tiempo entre las citas. Pero
lo que es posible que se sorprenda al saber es cuánto dinero se está
perdiendo cuando los clientes no regresan cada seis semanas. Considere esto: Si ha reservado 300 clientes cada 8 semanas y se gastó cerca de $ 50 por visita, usted gana $ 90,000 al año. Pero si los pre-reserva para venir de cada 5 semanas, que aumentaría sus ingresos a $ 150,000 al año. Esa es una diferencia friolera de $ 60,000! En una economía en recesión, no hay nada más importante que la pre-reserva a sus clientes. Le
preguntamos a un número de los mejores salones de miembros de la BTC
para compartir sus secretos acerca de cómo lograr que los clientes
pre-reserva antes de salir del salón. ¿El secreto? Premie a sus clientes para volver a estar en su silla antes de que lo deje.
5 – Resolve to Listen: “Make the client’s experience about them and not about YOU,” says Tabatha. When clients ask you how everything is, remember to stay positive and flip the question back to them. For example:
Client - “Did you have a great New Year’s?”
You – “I sure did! How about you? I want to hear all about it!”
Remember, your client isn’t really interested in how you got blackout drunk and woke up with a bruised tailbone because you thought it was a great idea to dance on the bar. Keep it professional and always keep the client talking about herself.
Client - “Did you have a great New Year’s?”
You – “I sure did! How about you? I want to hear all about it!”
Remember, your client isn’t really interested in how you got blackout drunk and woke up with a bruised tailbone because you thought it was a great idea to dance on the bar. Keep it professional and always keep the client talking about herself.
5 - Resolver para escuchar: "Hacer la experiencia del cliente acerca de ellos y no de ti," dice Tabatha. Cuando
los clientes le preguntará cómo está todo, recuerde que mantener una
actitud positiva y dar la vuelta a la pregunta de nuevo a ellos. Por ejemplo:Cliente - "¿Ha tenido un gran Año Nuevo?"Usted - "Claro que sí! ¿Cómo se trata? Quiero saber todo sobre ella! "Recuerde
que su cliente no está realmente interesado en cómo ha llegado apagón
borracho y se despertó con un coxis magullado, ya que pensaba que era
una gran idea para bailar en la barra. Mantenga un tono profesional y siempre mantener al cliente hablando de sí misma.
6 – Resolve to Educate: Remember when you were a newbie and needed some guidance, words of wisdom and someone to show you the ropes? Remember how much that helped you in your career? Tabatha suggests you pay that forward and become a mentor to an assistant in the salon. “It is important to give back and share your knowledge,” says Tabatha. “Remember where you came from.”
6 – Resolve to Educate: Remember when you were a newbie and needed some guidance, words of wisdom and someone to show you the ropes? Remember how much that helped you in your career? Tabatha suggests you pay that forward and become a mentor to an assistant in the salon. “It is important to give back and share your knowledge,” says Tabatha. “Remember where you came from.”
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- Resolver para Educar: ¿Recuerdas cuando eras un novato y necesitaba
un poco de orientación, palabras de sabiduría y alguien que le muestre
las cuerdas? Recuerda lo mucho que le ayudó en su carrera? Tabatha sugiere que le paga hacia adelante y convertirse en un mentor a un asistente en el salón. "Es importante dar la espalda y compartir sus conocimientos", dice Tabatha. "Recuerda de dónde vienes".
7 – Resolve to Donate: Philanthropic work is important on so many levels, even if you’re struggling yourself. “Choose with a charity and support them,” says Tabatha. “It should be one that you and/or the salon really care about. Donate your time, host a fund-raiser and remember to give back. This is a great team building exercise and an excellent way to give back to the community.”
7 - Resolver Donar: Obra Social es importante en muchos niveles, incluso si usted se está luchando. "Elegir a una organización benéfica y apoyarlos", dice Tabatha. "Debe ser uno que usted y / o salón de belleza de la verdad importa. Done su tiempo, organizar un evento para recaudar fondos y recordar a devolver. Este es un ejercicio de formación de equipos grandes y una excelente manera de retribuir a la comunidad ".
8 – Resolve to be 100%: “Strive to do things 100% all the time,” says Tabatha. “Don’t settle for half-par accomplishments and work. As soon as you start cutting corners it ends up snowballing into all areas of your work and the salon.”
8 - Resolución de estar al 100%: "Esfuérzate por hacer las cosas al 100% todo el tiempo", dice Tabatha. "No conformarse con la mitad del par logros y el trabajo. Tan pronto como usted comience a tomar atajos termina bola de nieve en todas las áreas de su trabajo y el salón ".
9 – Resolve to Network: Don’t just wait for opportunities to knock on your door. Get out there and work it! “You need to promote yourself and your business,” says Tabatha. “Make it a point to put your business card in the hands of at least five new people per week. Strike up conversations about their hair and invite them to your salon for a consultation. Also, ask them for a business card. Start your own database of potential clients and follow-up if you haven’t had them in your chair after 30 days.”
9 – Resolve to Network: Don’t just wait for opportunities to knock on your door. Get out there and work it! “You need to promote yourself and your business,” says Tabatha. “Make it a point to put your business card in the hands of at least five new people per week. Strike up conversations about their hair and invite them to your salon for a consultation. Also, ask them for a business card. Start your own database of potential clients and follow-up if you haven’t had them in your chair after 30 days.”
9 - Resolución de red: no sólo tiene que esperar oportunidades para llamar a su puerta. Sal ahí fuera y trabajar! "Es necesario promover a usted ya su negocio", dice Tabatha. "Que sea un punto de poner su tarjeta de visita en las manos de al menos cinco personas nuevas a la semana. Entablar conversaciones sobre el cabello y los invitan a su salón para una consulta. Además, les piden una tarjeta de visita. Comience su propia base de datos de clientes potenciales y el seguimiento si no se ha tenido en su silla después de 30 días. "
10 – Resolve to be Prompt: The more time you allow yourself at the start of the day the more prepared, successful and efficient you will be. “Come to work early every single day and make sure you are set up and ready to roll before your first client arrives,” says Tabatha. “Instead of feeling rushed and behind all day, you will be mentally and physically ready and settled in for your first client and the rest of the day.”
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- Resolución de estar del sistema: Cuanto más tiempo te permites al
comienzo del día, el más preparado, eficaz y eficiente va a ser. "Vamos
a trabajar temprano todos los días y asegurarse de que está configurado
y listo para rodar antes de que el cliente llega por primera vez", dice
Tabatha. "En
lugar de sentirse presionado y detrás de todo el día, usted estará
mentalmente y físicamente listo y se estableció en su primer cliente y
el resto del día."
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