miércoles, 16 de enero de 2013

Tabatha's Salon Takeover T2 "Brownes and Co"

To say that Brownes and Company was a rough week for me would be putting it mildly! I have never met anyone as stubborn and unwilling to change as Nikki and it was amazing to me how fearful, intimidated and demoralized her staff were. I understand being a tough boss and having rules, but ruling by fear is not productive and will not bring out the best in any employee. I believe in trying to motivate and elevate staff and giving positive reinforcement -- it will help make staff more productive and make the business stronger. People need to know what they are doing right to feel good about themselves and to perform better. Trying to keep people motivated can be difficult at times but it’s an owner’s job and will only benefit the business, clients and productivity level. It wasn’t difficult to figure out that Nikki was the salons biggest problem, but Nikki refused to see that.

Decir que Brownes & Co fue una semana difícil para mí sería decir poco! Nunca he conocido a nadie tan terco y poco dispuesto a cambiar a medida que Nikki y fue increíble para mí el miedo, intimidación y su personal eran desmoralizados. Entiendo las reglas de ser un jefe duro y que tiene, pero fallo por el miedo no es productiva y no traerá lo mejor de cualquier empleado. Yo creo en tratar de motivar y elevar personal y dar refuerzo positivo - que ayudará a que el personal más productivo y que el negocio sea más fuerte. La gente tiene que saber lo que están haciendo bien para sentirse bien consigo mismos y tener un mejor desempeño. Tratar de mantener a la gente motivada puede ser difícil a veces, pero es el trabajo de un propietario y sólo beneficiará a la empresa, los clientes y el nivel de productividad. No era difícil darse cuenta de que Nikki era el problema más grande de los salones, pero Nikki se negó a verlo.






  I thought that the staff really started to relax and open up and I know it was incredibly hard for many of them, they had felt so controlled and “watched” by Nikki, especially with her brand of micromanagement and big brother cameras. I saw a great change in them. Susie really wanted to lead the team and be a successful manager and I really felt she had the background the talent and the respect of the hairdressers to do a great job. I was very disappointed it didn’t work out and that Nikki demoted her. I was truly disappointed that I couldn’t get through to Nikki, and it wasn’t the outcome I had hoped for. I feel my time at Brownes and Co. and working with staff helped them, they seemed to really respond to the positive reinforcement and become better hairdressers. For that I am thankful because the staff truly deserves the best. Ultimately, having a happier staff will help Nikki save her business.

Me pareció que el personal realmente empezó a relajarse y abrirse. Se que para ellos fue muy dificil ya que se habian sentido muy controlados y vigilados por Nikki y su servicio de vigilancia estilo gran hermano. Vi un gran cambio en todos de ellos y Susie tenia muchas ganas de dirigir el equipo y ser una gerente de exito en el fondo sabia que tenia talento y poseia el respeto de los peluqueros. Me quedé muy decepcionada al comprobar que Nikki no habia cambiado en nada. Yo estaba realmente decepcionada al no conseguir que Nikki cambiara. Siento que mi tiempo que pase en Brownes & Co fue solo constructivo para los empleados ya que respondian al refuerzo positivo. Por eso estoy agradecida porque el personal se lo merecia. Tener un personal mas feliz ayudaria a Nikki a salvar su negocio




When Nikki Mallon and her husband opened Brownes and Co. ten years ago, it was the hottest salon on Lincoln Road in South Beach. Over the years, Mallon has grown frustrated with her staff and runs her salon remotely, watching their every move from home on surveillance cameras. On the rare occasions when she is in the salon, her staff is terrified of her wrath. The oppressive atmosphere has killed staff morale and driven away customers. Tabatha quickly realizes that Mallon’s negative attitude is the problem, but trying to convince her that she needs to change will be a one of Tabatha’s greatest challenges. If Mallon doesn’t start to respect and encourage her staff, Brownes and Co. may not survive.

 Cuando Nikki Mallon y su marido abrieron Brownes & Co. hace diez años, fue el más caluroso salón de Lincoln Road en South Beach. Con los años, Mallon ha crecido frustrado con su equipo y se ejecuta su salón de forma remota, observando todos sus movimientos desde su casa en las cámaras de vigilancia. En las raras ocasiones en que ella se encuentra en el salón, su personal está aterrorizada de su ira. La atmósfera opresiva ha matado a la moral del personal y se lo llevaron los clientes. Tabatha rápidamente se da cuenta de que la actitud negativa de Mallon es el problema, pero tratando de convencerla de que tiene que cambiar será uno de los mayores retos de Tabatha. Si Mallon no empieza a respetar y fomentar su personal, Brownes y compañía no puede sobrevivir.


I'm a very patient person but I think everything has a limit. Working under permanent control. No favors for anyone, especially for staff and customers.

 Soy una persona muy paciente pero creo que todo tiene un limite. Trabajar bajo un control permanente. No es favorable para nadie, ni personal y sobre todo para los clientes.

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